Let it rain

Igår gjorde jag inte så mycket. Jag tog det lugnt, läste lite också såg jag En shopaholics bekännelser (igen). Det var mysigt.



Åt fåfflor till middag gjorde vi också, gott gott!
  Efter middagen hjälpte jag Christina att baka Amerikanska chokladrutor. Idag är det nämligen hennes sista dag på jobbet så därför skulle hon bjuda på fika.



Och till sist... dagens outfit!



Tröja - HM
Leggings - HM

HAHAHA, det här är verkligen inte min och mina vänners grej. Jag, Inez och Moa gör det här för skojs skull de fyra sista dagarna på lovet. Vi tyckte det var en kul grej!

Imorgon blir det mys hemma hos Moa med oss tre. Vi ska nog se film (eller nåt annat liknande), tjocka oss, prata och skratta. Det blir toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0