Jul, nyår och vardagsrutiner

Julen har passerat. Nyår är över. 2014 är här. Tänk vad fort det går när man har roligt. Och nu är det dags att komma in i vardagsrutinerna igen. Sista terminen på gymnasiet. Om cirka 150 dagar är den tiden över. Och en nytt kapitel i livet påbörjas. Shit. Lite skrämmande, skönt och himla spännande. Och jag tänker faktiskt börja tänka som min kloka syster sa här om dagen. Att trots att jag har en jobbig och stressig termin framför mig kan det vara dags att börja titta tillbaka på det man faktiskt har gått igenom och se vilka prestationer man gjort under åren. Det är viktigt att minnas för att ta sig framåt. Och allt ordnar sig faktiskt i slutändan, hur jävligt det än är.
 
Jag är i varje fall så tacksam för att jag får spendera en del av tiden tillsammans med de människorna jag tycker allra bäst om. Precis så som jag gjort nu de senaste tre veckorna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0